Turun Seudun Tanssioppilaitos

Kielet Haku
På svenska In English

Ohjeet

TERVETULOA ilmoittautumaan Turun Seudun Tanssioppilaitokselle!

1. Tutustu lukujärjestyksiin. Kysy tarpeen mukaan apua oikean ryhmän löytämisessä. Autamme mielellämme sopivien tuntien löytymisessä. Parhaiten se onnistuu puhelimitse. Jos kysyt tunneista sähköpostitse, muista kertoa minkä toimipisteen tunneista olet kiinnostunut ja kerro myös ikäsi ja vähän  itsestäsi ja toiveistasi, mahdollisesta aikaisemmasta liikunta - tai tanssiharrastuksesta.

HUOM! Lastentanssitunneilla käydään vain kerran viikossa. Paikkoja ei saa varata ilmoittautumalla moneen samanikäsiten ryhmään.

2: ILMOITTAUDU NÄIN: Paina Kurssit-painiketta, valitse osastoista toimipiste. Valitse haluamasi pääluokista Aikuiset, Lapset, Nuoret. Valitse aineista tanssilaji. Poimi haluamasi tanssitunnit ostoskoriin ja ilmoittaudu. Ilmoittautuminen on voimassa koko lukuvuoden, siis syksyn ja kevään.

3. Saat sähköpostiisi vastauksen onnistuneesta ilmoittautumisesta. Ole yhteydessä toimisto@tanssioppilaitos.com, mikäli ilmoittautumisessa ilmenee ongelmia.

4. Jos tanssitunti on täynnä, voit ilmoittautua varapaikalle/jonoon. Paikan vapautuessa olemme yhteydessä.

5. Ensimmäisen maksuttoman kokeilukerran jälkeen perumisesta/tuntien keskeyttämisestä on ilmoitettava toimistoon viipymättä. Jos ilmoitusta ei tule, oletamme harrastuksen jatkuvan ja lukukausimaksu tulee maksettavaksi. Katso tarkemmat säännöt peruutuksesta kotisivuilta.

6. Jos haluat muuttaa ilmoittautumista tai jo valittuja tunteja ole yhteydessä toimistoon toimisto@tanssioppilaitos.com

7. Lastentanssitunneilta oppilaan sairaspoissaoloja ei voi korvata, ei myöskään esimerkiksi perheen lomamatkoista aiheutuvia poissaoloja. Aikuiset voivat korvata poissaoloja saman lukukauden aikana oman tasonsa saman lajin tunneilla. Pitkistä sairaspoissaoloista hyvitämme lukukausimaksusta lääkärintodistusta vastaan.

8. Lukukausimaksu maksetaan eräpäivään mennessä yhdessä erässä, mikäli maksusuunnitelmaa ei ole hyvissä ajoin tehty. Katso tarkemmat säännöt kotisivuilta.

Lukuvuodessa on kaksi erillistä lukukautta, joilta molemmilta peritään lukukausimaksu.

Maksulinkit lukukausimaksuista lähetään ilmoittautumisen yhteydessä maksajaksi ilmoitetun henkilön sähköpostiin. Linkit lähetetään hyvissä ajoin ennen eräpäivää.. Maksukehoituksesta veloitamme 5 €.

9. Ilmoittautumalla sitoutuu noudattamaan Tanssioppilaitoksen sääntöjä. Säännöt löytyvät kotisivuilta.

Tanssioppilaitos pidättää oikeudet hintojen ja sääntöjen muutoksiin.

Turun Seudun Tanssioppilaitoksen oppilasrekisterin tietosuojaseloste on nähtävillä täällä: http://www.tanssioppilaitos.com/tietosuojaseloste