Lohjan tanssiopisto

Languages Search
Suomeksi På svenska

Tervetuloa ilmoittautumaan!

Ilmoittautuminen lukuvuodelle 2021-2022 on alkanut.

Lukukausimaksut laskutetaan kaksi kertaa vuodessa hinnaston mukaan. Syyslukukausi elo-syyskuussa ja kevätlukukausi tammi-helmikuussa.

Oppilaat otetaan ryhmiin ilmoittautumisjärjestyksessä.

1.Kurssit -kohdasta löydät kaikki tunnit ja tanssikokonaisuudet. Tanssikokonaisuuksiin voi itse valita haluamansa lajit ja nämä soveltuvat oppilaille, jotka haluavat valita useamman tanssilajin. Tanssikokonaisuuksissa on huomioitu paljousalennus automaattisesti. Lisätietoa lajeista ja lukujärjestyksestä löytyy kotisivuilta www.lohjantanssiopisto.fi

2. Jos jäit varasijalle tai tunti perutaan/ yhdistetään toisen ryhmän kanssa, ollaan teihin yhteydessä.

3. Täytäthän huolellisesti henkilötiedot ja tarkistat, että sähköposti on oikein.

4. Perhealennus ei näy ostoskorissa, mutta se lisätään laskutusvaiheessa. Muistathan ilmoittaa perhealennukseen oikeuttavan perheenjäsenen/jäsenten nimen/nimet.

5. Ilmoittautumisen voi vielä perua ensimmäisen opetusviikon loppuun mennessä (syyslukukausi) tai lukukauden vaihtuessa, viim. 15.12. (kevätlukukausi). Jos varausta ei ole peruttu, on tanssiopistolla oikeus periä maksu varatuista tunneista. Kesken lukukauden voi perua ainoastaan lastentanssitunteja. Keskeytetystä lukukaudesta ei palauteta lukukausimaksua.

6. Lohjan Tanssiopisto kerää kuvamateriaalia viestintätarkoituksiin. Henkilötietolaki edellyttää, että kuvien julkaisuun on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta luvan antaa huoltaja. Kuvien julkaisussa noudatetaan eettisiä periaatteita ja kuvat julkaistaan aina positiivisessa valossa tanssiopiston toimesta.

7. Erikoiskoulutusluokille otetaan oppilaita syksyllä valintakokeen kautta. Näihin voi ilmoittautua opettajan kautta ensimmäisellä opetusviikolla.