Lohjan tanssiopisto

Kielet Haku
På svenska In English

Tervetuloa ilmoittautumaan!

Ilmoittautuminen lukuvuodelle 2023-2024 on alkanut.

Lukukausimaksut laskutetaan kaksi kertaa vuodessa hinnaston mukaan. Syyslukukausi elo-syyskuussa ja kevätlukukausi tammi-helmikuussa.

Oppilaat otetaan ryhmiin ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumiseen käytetään suojattua nettiyhteyttä.

Ilmoittautumista varten et tarvitse käyttäjätunnusta tai salasanaa.

1.Kurssit -kohdasta löydät kaikki tunnit ja tanssikokonaisuudet. Yksittäistä lajia harrastavalle löytyvät kaikki tuntimäärät lajin linkistä. Useampaa tanssilajia harrastavan kannatta valita itselleen sopivin "tanssikokonaisuuksista". Näihin oppilas voi valita itse  haluamansa lajit ja tunnit. Tanssikokonaisuuksissa on huomioitu paljousalennus automaattisesti. Lisätietoa lajeista ja lukujärjestyksestä löytyy kotisivuilta www.lohjantanssiopisto.fi

2. Jos jäit varasijalle tai tunti perutaan/ yhdistetään toisen ryhmän kanssa, ollaan teihin yhteydessä.

3. Täytäthän huolellisesti henkilötiedot ja tarkistat, että sähköposti on oikein. Maksajan on ilmoitettava henkilöturvatunnuksensa laskutusta ja lukukausimaksujen valvontaa varten. Henkilötunnusta kysytään ilmoittautumislomake-sivulla. Siinä on samantasoinen SSL- suojaus kuin esim. pankkien sivulla. Suojausohjelma on SSL 3.0, RC4 ja 128-bittinen salaus (Suuri); RSA ja 1024-bittinen vaihtaminen.

4. Ilmoita perheenjäsenet erikseen. Ei samaan ostoskoriin! Perhealennus ei näy ostoskorissa, mutta se lisätään laskutusvaiheessa. Muistathan ilmoittaa perhealennukseen oikeuttavan perheenjäsenen/jäsenten nimen/nimet.

5. Ilmoittautumisen voi vielä perua ensimmäisen opetusviikon loppuun mennessä (syyslukukausi) tai lukukauden vaihtuessa, viim. 15.12. (kevätlukukausi). Jos varausta ei ole peruttu, on tanssiopistolla oikeus periä maksu varatuista tunneista. Kesken lukukauden voi perua ainoastaan lastentanssitunteja. Keskeytetystä lukukaudesta ei palauteta lukukausimaksua.

6. Lohjan Tanssiopisto kerää kuvamateriaalia viestintätarkoituksiin. Henkilötietolaki edellyttää, että kuvien julkaisuun on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta luvan antaa huoltaja. Kuvien julkaisussa noudatetaan eettisiä periaatteita ja kuvat julkaistaan aina positiivisessa valossa tanssiopiston toimesta. Kuvien yhteydessä ei koskaan julkaista oppilaiden nimiä ellei asiasta erikseen sovita (mm. lehtihaastattelut).

7. Erikoiskoulutusluokille otetaan uusia oppilaita valintakokeen kautta syksyllä. Näihin voi ilmoittautua suoraan opettajan kautta tunneilla ensimmäisellä opetusviikolla. Ek-luokat ovat valittavissa kursseissa vain vanhoille oppilaille. Uusi oppilas ilmoittautuu aluksi siis vain lukukauden perustunneille. Tanssitunteja tulee olla valittuna vähintään kaksi. Jos oppilas valitaan erikoiskoulutusluokalle, muokataan lopullinen lasku tuntimäärien mukaan.